25 Mart 2016 Cuma

Yves Rocher Kayısılı Peeling

Hepinize kucak dolusu selamlar 

Blogumuzun bugünkü konuğu Yves Rocher markasına ait meşhur mu meşhur kayısılı peeling.Bilmeyen,duymayan kalmamıştır sanırım.


Yves Rocher bitkisel ürünler ürettiği için tercih sebeplerimden biri.Bende ilk deneyimimi meşhur peelingden yana kullandım ve iyi ki de almışım diyorum.50 ml lik bi tüpün içinde ürünümüz.
Haftada bir gün mutlaka kullanıyorum.Tüm yüzüme uygulayıp biraz bekledikten sonra hafif oval hareketlerle ovuşturuyorum.Böylece ölü derilerden cildimi arındırmış oluyorum.Ölü derilerden arındırmak cildimizi daha sağlıklı göstermekle birlikte makyajın yüzümüzde daha güzel görünmesini sağlıyor.Özellikle burun kenarları için peling uygulamak önemli bence.


Gördüğünüz gibi içinde minik minik siyah partiküller var.Kesinlikle cildi çizecek sertlikte değil nazik bi şekilde cildi arındırıyor.Mis gibi de kayısı kokuyor.Haftalık bakım için herkese tavsiye ediyorum.Herhangi bi şekilde kızarma,tahriş ,hassasiyet gibi durumlarla karşılaşmadım.Bunu uyguladıktan sonra cildim pamuk gibi oluyor.

Siz kullandınız mı?Yorumlarınızı paylaşmayı unutmayın :)

Hoşçakalın...


PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Yves Rocher Kayısılı Peeling
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.

6 yorum

Senin yorum
avatar
25 Mart 2016 09:30

ben geçen yaz aldım ürünü ama çok fazla sevemedim ama seveni çok tabi :)

Yanıtla
avatar
25 Mart 2016 10:09

Bu ürünün seveni de çok, sevmeyeni de. Ben; sevmeyenler grubundayım. Cildim o kada hassas olmamasına rağmen, uygulama sırasında o minik partiküller cildimi tahriş ediyor. Boşa gitmesin diye ellerime peeling yapıyorum ben de. Sevgiler...

Yanıtla
avatar
25 Mart 2016 12:12

güzel bir peeling ama tekrar tekrar alacak kadar iyi gelmedi bana..

Yanıtla
avatar
11 Mayıs 2016 11:08

Canım nasılsın? Herşey yolunda mı? Özledim yayınlarını. Allaha emanet ol, kocaman sevgiler.

Yanıtla
avatar
14 Haziran 2016 22:36

Ben de çok merak ediyorum bu ürünü, yanaklarım kuru diye korkuyorum denemeye. Bana da ziyarete beklerim :)

Yanıtla