6 Mart 2016 Pazar

Wet'n Wild Ruj -Bare It All

Mutlu Pazarlar

Nasılsınız bakalım şekerler ? Haftanın son tatil gününden hepinize merhaba.Şu an çayımı yudumlarken hemencecik bir yazı gireyim dedim.Bu yazı da son zamanlar severek kullandığım, elimden düşmeyen çok ama çok meşhur bi ruj.


Wet'n Wild ülkemize geldiğinde bazı ürünleri kapış kapış gitti ki.Bulabilmek mucize oldu resmen.Bu ruj da onlardan biriydi adeta.Wet'n Wild ın Megalast serisinden Bare It All ruju.


Rujun yapısından bahsedelim.Mat bi ruj ama kesinlikle dudakları kurutmuyor.Sürümü çok kolay.Çünkü tebeşir matlığında bi ruj değil elbette.5-6 saate kadar dudakta kalıcı.Bana göre ruj tabakası dudaktan gitse bile rengi dudakta duruyor.Bu kadar meşhur olmasının sebebi ise Mac-Kinda Sexy ye dupe gösterilmesi.Fakat öyle olmadığı Görkem Karman tarafından gösterildi çoktan.


Rengi gördüğünüz üzere kahvelik içeren bi nude.O kadar sevdim ki hergün bunu kullanıyorum diyebilirim.Günlük kullanıma oldukça uygun bi renk.Herkese yakışacağını düşünüyorum.Çünkü bana göre her renk ruj bana yakışmıyor.Bu yüzden her rengi kullanamıyorum.Ama ben bile kendime yakıştırdıysam herkese yakışır bu renk.

Ambalaj olarak bildiğimiz dandik Wet'n Wild ambalajları.Kesinlikle çantaya atmaya gelmez.Kendiliğinden açılıp etrafa bulaşabilir.Ben baya dikkat etmeme rağmen ruju ambalaja falan bulaştırmaya başladım.Fiyat ve performans olarak bakıldığında bu detaylar görmezden gelinebilir bana göre.

Sadece Gratislerde satılan Wet'n Wild rujlarına 10.90 tl ödeyerek sahip olabilirsiniz.Şimdi hele ki indirim varken daha da uygun bi fiyata sahip olabilirsiniz.

Sizin düşünceniz nedir?Bu seriden bi ruj denediniz mi?Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayın:)

Mutlu Pazarlar :)



PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Wet'n Wild Ruj -Bare It All
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.

8 yorum

Senin yorum
avatar
6 Mart 2016 12:06

Bana da çoğu ruj gitmiyor malesef rengi güzelmiş güle güle kullanın :)

Yanıtla
avatar
7 Mart 2016 09:03

rengi harika ama keşke daha kalitei ambalajları olsa :)

Yanıtla
avatar
7 Mart 2016 12:31

En canımı sıkan şeylerden biridir herhalde. Makyaj malzemesinin çantada açılıp, her tarafa bulaşması. Malzemenin kullanılmadan ziyan olduğuna mı yanayım, çantanın içi leş olduğuna mı :) Makyaj çantası falan çözüm olmuyor bende :)
Rengi çok güzelmiş rujun, iyi günlerde kullan canım.Sevgiler.

Yanıtla
avatar
8 Mart 2016 22:30

kesinlikle benimde en sinir olduğum konulardan biri :) bence de çok güzel bi rengi var :D

Yanıtla
avatar
8 Mart 2016 22:31

keşke buna bi çözüm getirseler artık :)

Yanıtla
avatar
8 Mart 2016 22:31

o zaman bu renge kesinlikle bakmalısın :)

Yanıtla
avatar
11 Mart 2016 14:58

Şu markanın ambalajları biraz daha kaliteli olsaydı...

Yanıtla