6 Aralık 2015 Pazar

Note Eyeshadow Pencil | 03 Salmon

Hepinize Mutlu Pazarlar

Hepinize güzel,güneşli,gezmeli,tozmalı bir gün diliyorum ve bugünkü konumuza geçiyorum.Bugünkü konumuz kalem farlar.Bildiğimiz gibi toz farlar,krem farlar derken şu sıralarda kalem farlar epey gündemde.Kullanması da epey pratik.Ben bugün sizlere Note Cosmetics markasına ait kalem fardan bahsedicem.


Bildiğimiz tombiş,jumbo kalemlerden.Ambalajı plastik sanırım.


Bendeki rengi Salmon yani somon rengi.Bi indirim döneminde 13 tl gibi bir fiyata Eve Mağazasından almıştım.Bu aralar İzmir de bu mağazayı çok sık görür oldum ve fiyatları bazen Gratis ve Watsons a göre daha uygun oluyor.

Uzun süredir aklımdaydı zaten bu kalem ve geçtiğimiz 1,5-2 ay önce falan böyle de güzel bi indirime denk getirince aldım.İyi ki de almışım diyorum.Hem diğer farlara göre uygulaması daha pratik hem de kurtarıcı bi renk.


Ucu azıcık tombul.Bu da işinizi kolaylaştırıyor.Bir kaç darbeyle tüm göz kapağınıza farı uygulamış oluyorsunuz.


Rengi ışıltılı kesinlikle simli değil.Ben genelde bunu uygulayıp üzerinden karıştırma fırçasıyla geçmeyi seviyorum.Böylece görünümü hem biraz hafifletiyorum hem de crease bölgeme doğal bi gölge vermiş oluyorum.Hem de ışıltısı varla yok arası oluyo.Bi de göz pınarlarıma daha yoğun uyguluyorum ki orada somon bi ışıltı oluşuo.Buna da bayılıyorum.Yani tek kelimeyle aşk yaşıyoruz.

Herkese yakışacağını ve günlük kullanıma çok uygun olduğunu düşünüyorum.Hem de acelesi olanlar bu kurtarıcı ürünü alıp kısa sürede sanki çok uğraşılmış gibi makyajlar yapabilir.

Peki siz bu kalem farları denediz mi?

Hepinize mutlu haftasonları :)






PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Note Eyeshadow Pencil | 03 Salmon
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.