29 Aralık 2015 Salı

Dove Kırık Uçlara Karşı Etkili Seri

Selamlarrr 

Bugün yine sizlerle deneyimlediğim ürünler hakkında konuşalım istedim.Başlıktan da anladığınız üzere Dove Kırık Uçlara Karşı Etkili Seri yi konuşacağız.Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum ve yorumlamanın zamanı geldi diye düşünüyorum.


İlk çıktığında oldukça merak edilen bi seri olmuştu.Nedeni ise Polielektronit Kompkles teknolojisi sayesinde 3 kullanımda bile kırıkların %80 azalacağını vaat etmesiydi.Bu teknolojisi sayesinde çatallı saç uçlarınızı yapıştırarark bu görünümü azalttığını söylüyordu.

İlk başta 'Hadi canım olur mu öyle şey !' dedim kendi kendime.Sonra bir kaç vloggerın bu konuda video çekmesi ve gerçekten bu görünüm azaldı demeleri üzerine bende epey merak ettim.Bi kaç ay önce de güzel bir indirimde bulunca hemen bu seriyi sepete attım.Yaklaşık olarak 2 ay deneyimledim seriyi.

Şimdi Dove un vaatlerine bakalım:


Bütün seriyi istisnasız her duşumda kullandım.Saç bakım kürü ister kuru ister ıslak saça uygulanabiliyor.Saç kremi duşta uygulayıp ardından durulama gerektiren bir ürün.

Öncelikle ürünlerin kokusu klasik Dove gibi değil.Güzel yumuşak bir kokusu var.Şampuan saçlarımı güzel arındırdı.Herhangi bir yağlanma problemi yaşamadım ki bu benim bazı şampuanlarda yaşadığım bir sorun.

Şampuandan sonra saç kremini saç uçlarıma uyguluyorum ve 1-2 dk beklettikten sonra saçlarımı duruluyorum.Saç bakım serumunu ise bazen saçlarımı kuruttuktan sonra ya da nemliyken yine saç uçlarıma uyguluyorum.Zaten durulanma gerektirmeyen bir ürün.

Öncelikle dediğim gibi saçlarımda yağlanma,ağırlık hissetme gibi sorunlar yaşamadım.Saç uçlarım daha yumuşak.Elektriklenme problemim de eskiye göre daha az durumda fakat tamamen bitmiş durumda değil.

Şimdi esas merak ettiğiniz sorunun cevabına gelecek olursak bazılarının 'Aaaa evet kırıklarım şimdi daha az ' dediği yorumlar yalan.Kesinlikle kırıkları ortadan kaldıran ya da azaltan mucizevi ürünler değil.Zaten öyle aşırı kırıkları olan bi saçım yoktu.Açıkcası bu ürünleri kullanmak saçımdaki kırıklara bi etki etmedi.Hala o çatallı uçları görebiliyorum.Yani bu ürünün vaat ettiği çatallı uçları birbirine yapıştırır durumu hikaye.Boşuna bu laflara inanıp da bu seriyi almayın.Ama derseniz ki saç uçlarım daha yumuşak olsun elektriklenme problemim azıcık ortadan kalksın o zaman deneyebilirsiniz.

Benim yorumlarım bu şekildeydi.Sizin yorumlarınız nelerdir belirtmeyi unutmayın :)

Hoşçakalın :)


PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Dove Kırık Uçlara Karşı Etkili Seri
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.