10 Ekim 2015 Cumartesi

Sonbahar Makyajı #1

Selamlar

Nasılsınız?Hava değişimi sizleri nasıl etkiledi acaba merak ediyorum :) Malum mevsimlere göre ruh halimiz değişiyor.Sadece ruh hali de değil ; kullandığımız cilt bakım ürünleri,yaptığımız makyaj bile değişiyor.

Bende uzun süredir eyeliner kullanmıyordum.Sonbaharı fırsat bilip yavaş yavaş özlediklerime geri dönüyorum.Bende yaptığım bazı makyaj örneklerimi sizlerin beğenisine sunmaya karar verdim.
Bu arada ben en çok kahve ve tonlarını kullanmayı çok seviyorum bu dönemlerde.Neysee çok uzatmayayım.


Kahve tonlarıyla gölgeler vermeyi ve kuyruklu eyeliner kullanmayı çok seviyorum.



Nasıl buldunuz?Siz hangi tonları tercih ediyorsunuz?Ne gibi değişikliklere gidiyorsunuz sonbaharda?

Mutlu Haftasonları:)



PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Sonbahar Makyajı #1
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.