2 Ekim 2015 Cuma

Flormar Puffy Blush | 01-Free Spirited Tan

Haftanın son iş gününden merhaba 

Herkese muhteşem bir haftasonu dileyerek bugünkü konuğumuza geçelim.Biliyorsunuz ki Flormar son senelerde kendini aştı resmen.Gün geçmiyor ki yeni bir koleksiyon çıkarmasın.Ben bu durumdan gayet hoşnutum.Çıkardığı koleksiyon ürünleri sabredip bira beklerseniz çok çok uygun fiyatlara alabilirsiniz.




Bu da yanılmıyorsam Bohemian Dream koleksiyonuna aitti.Kısa bir süre önce indirime girdi.Far,eyeliner,allıkların her biri 5 tl gibi bir fiyata satılıyor.Online olarak veya mağazada bulabilirsiniz.Öncelikle ambalaja,dış görünüşe ve tasarıma bayıldığımı söyleyebilirim.


Aslına bakarsanız ben bu allığı allık olarak kullanmak için değil de far olarak kullanmak için aldım.Çünkü bu turuncu alt tonlu bir kahve ve göz makyajında en sevdiğim renklerden biri.Farlarınızı ısıtmak için biçilmiş kaftan.Aldığım günden beri severek kullanıyorum.Ayrıca allık olarak da kullandım ve onda da başarılı buldum.


Bu allığın pigmentasyonu oldukça az resimden de anlaşıldığı gibi.Yani allık olarak kullandığınızda çamur gibi durmuyor.Yanaklarımdaki duruşunu ve far olarak kullandığımdaki halini ben çok sevdim.

Stoklar bitmeden almayı düşündüğüm bir kaç bir şey daha var.Bence sizde bir göz gezdirmelisin.

Sizin bu koleksiyondan kullandığınız ürünler,renkler neler?şağıya yorum olarak bırakın lütfen:)

Şimdiden Mutlu Haftasonları :)


PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Flormar Puffy Blush | 01-Free Spirited Tan
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.