3 Eylül 2015 Perşembe

Flormar Neon Eyeshadow | Orange Gold

Merhabalar 

Biliyorsunuz ki makyajlarda bi turuncu modasıdır aldı başını gidiyor.Turuncu allıklar,rujlar,farlar.İlk başta turuncu fikri biraz kulağa tuhaf gelse de doğru kullanıldığında çok güzel sonuçlar elde ediliyor.Tabi bende kayıtsız kalamadım bu trende.Bende bi turuncu far arama durumuna girdim.Flormar'ın sitesindeki dolaşırken gözüme ilişti 2 tane ve fiyatı da aşırı uygun olunca hemen aldım.


Farın kabı klasik flormar kabı.3 gr'lık bi ürün.Bu far öyle bişey ki ister sadece göz kapağına bunu sür bi rimel hooopp tamam.Ya da kahverengi bir far uygulayıp katlanma bölgesini bununla ısıt yaptığın işin havası değişsin.En son olarak da krem rengi bi farı tüm göz kapağıma uyguladıktan sonra crease bölgeme bu farı hafifçe geçiyorum,sade değişik bir makyaj oluyor.Üstelik tüm bunları şu yazdan kalma son günlere de acayip yakıştırıyorum.


Çok rahat bir şekilde uygulanabiliyor.Renkli gözleri ortaya çıkarmak için de uygun bi renk.


Pigmentasyon olarak başarılı,tek seferde verdiği rengi görebiliyorsunuz.İçinde de hafif ışıltılar var.Kesinlikle sim değil ışıltı.Ben bu farı sevdim fakat turuncu far arayışım son bulmadı.Aradığım tam olarak mat ve kızıla kaçan turuncu sanırım.




Önerileriniz varsa ve sizde böyle bi farı severek kullanıyorsanız lütfen aşağıya yorum bırakın.

Hoşçakalın



PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Flormar Neon Eyeshadow | Orange Gold
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.