26 Ağustos 2015 Çarşamba

Wet n Wild Brulee

Merhabalar tekrardan

Kucak dolusu sevgiler hepinize:)Musmutlu,güzel bir gün olsun.Bugün herkesin sıklıkla kullandığı veya duyduğu bir üründen bahsedelim istedim.Bilmeyen,duymayan var mıdır hala bu ürünü bilmiyorum fakat; bilmeyen varsa da duymuş olur.


Bu ürün o kadar pratik ki hayat kurtarıcı diyebilirim.Herkeste olması gereken joker bir ürün olur kendileri.Wet'n Wild ürünleri Gratislerde satılıyor ülkemizde.Ürünleri fiyatlarına göre o kadar başarılı ki.Bazı farları yok satıyor.Bu küçük arkadaşı da bulabilmek baya bi uğraş istiyor haliyle.


Bu farı istisnasız her makyajımda kullanıyorum diyebilirim.Şu an ikincisini kullanıyorum zaten.Bu far göz kapağını nötrlemek için muhteşem bişey.Hem de üstüne süreceğiniz farları daha rahat dağıtmak için makyaja zemin hazırlıyor.


Pigmentasyonu oldukça başarılı.Şu sıralar yaz dolayısıyla makyajla pek vakit harcamıyorum açıkcası.Göz kapağıma olduğu gibi bu farı uygulayıp crease bölgeme kahve bir farla gölge yapıyorum.Sonra doğal bir görüntü elde ediyoruz.Aaaa unutmadan azcık da tozutma problemi var.

Bu farı göz altını sabitlemek için kullananlar da varmış fakat ben uygun bulmadım.Çünkü pudraya göre biraz daha pembe alt tonlu sanki.Ama yine de tercih meselesi tabi.

Yanılmıyorsam bu kendi küçük,işlevi büyük olan ürünü 7 tl gibi bir fiyata Gratis lerde bulabilirsiniz.Ha bu arada kendisine rastlamak biraz zor.Ünlü bi arkadaş olduğu için görür görmez kapın derim.

Yorumlarınızı bekliyorum.

Hoşçakalın:)



PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Wet n Wild Brulee
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.