11 Ağustos 2015 Salı

Merhaba Tekrardan

Selam Canlarımmm



    Bi hayli zamandır ortalarda yoktum.2 ayı geçmiş post girmeyeli.Valla kusura bakmayın hiççç içimden gelmedi bi şeyler yazmak.Nedenine gelecek olursak hayat beni yordu.Hala daha yoruyor.Neden birkaç şey de olsa yolunda gitmez ki! Benim gitmiyor işte.Sınavlara gir beklediğin gibi geçmesin.Sonuçlar açıklansın sonra işkence gibi 2 ay bekle ne olacağını.Sınav beklemekten iş arayamama durumları falan filan.Okulu bitireli 2 yıl oldu bi baltaya sap olamadık daha.Anlayacağınız moralim bir hayli bozuktu.Neyse şöyle bi 10 günlük Çeşme kaçamağı yaptık da bu düşüncelerden uzaklaştım.

  Şimdi ise eve dönmüş bulunmaktayım.Eeee tabi düşünceler de hemen yapıştı yakama.Durum böyleyken bende bloga tekrar yazma kararı aldım ki.En azından kafam bir şeylerle meşgul olabilsin.Hem de buraları özlemişim onu farkettim.

 Lafı fazla uzatmayalım.Tek tek gezilecek bloglar okunacak postlar var.Hadi bakalım bundan sonra daha sık görüşmek dileğiyle.

                               

                                                             Hoşçakalın

PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Merhaba Tekrardan
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.