14 Ağustos 2015 Cuma

Avene Lait Spf 50+ Güneş Kremi



Haftanın son iş gününden selam olsun hepinize!



Çoğu kişi haftasonunun gelişi sebebiyle ufak çaplı kaçışlar yapabilir diye düşünerekten bugün bi güneş kreminden bahsedelim istedim.Bu kremi kasım gibi toplu bir siparişle almıştım.Baharın gelmesi havaların ısınmasıyla makyaj altına uyguluyordum ilk başlarda.Şunu söylemem gerekiyor ki bu ürün çok hassas kişiler için tasarlanmış yüksek korumalı bi krem.Bu yüzden de güneş kremi gibi güneş kremi.Şimdi ürünün kendi vaatlerine bakalım:

Ürün, E vitamini de içermektedir.Kimyasal filtrelere,parfümlere karşı duyarlı kişiler ve açık renk tene sahip kişiler kullanabilir.
UVA ve UVB ışınlarına karşı üstün korumasıyla UVA sertifikasına sahip bir üründür. Suya karşı dayanıklılığa sahiptir.
Cildi açık renk olan kişilerin güneşten etkilenme oranı koyu renkli kişilere göre daha fazladır. Açık renkli cilde sahip olanların cilt kanserine yakalanma ihtimalleri de daha fazladır. Ayrıca melanin pigmentlerinde birikime yol açarak lekelenmeve çillenmelere neden olmaktadır.
Avene Lait SPF 50+, yüksek koruma faktörüyle açık ve hassas tenlileri korumaya yardım eder. Hafif renkli olan krem, yağsız bir yapıdadır.

Şimdi kendi gözlemlerimi anlatıcak olursam ürün gerçekten yağsız yapıda.Ürün için cildi açık renk olanlar kullansın denilmiş benim cilt rengim oldukça açık olmasına rağmen sürdüğümde hayalet gibi oldum.Yani sürdüğünüzde beyaz leke bırakan bi güneş kremi.Bir de sürdükten sonra dağıtmak için biraz çaba harcamanız gerekiyor.Ama bu ürünün gerçekten cildimi iyi koruduğunu düşünüyorum.Şöyle ki her deniz maceramda mutlaka pancar gibi kızarırdım.Fakat her şeyi göze alıp bembeyaz olmama aldırmadan bu kremi kullandım ve bu sene pancar gibi olmadım.Aksine bi ton güzel bi şekilde bronzlaştım.

Yani anlayacağınız birazcık şaka şaka baya beyaz olmayı kafaya takmıyorsanız ve yüksek koruma istiyorsanız bu ürüne şans verin.Ama yok ben beyaz olmak istemiyorum sürdüğüm hemencik emilsin diyorsanız sprey olan ürünlere yönelin.

Mutlu Günler

PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Avene Lait Spf 50+ Güneş Kremi
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.

7 yorum

Senin yorum
avatar
14 Ağustos 2015 10:18

bu sene ben de avene ürünlerinden gittim ve çok memnun kaldım..

Yanıtla
avatar
14 Ağustos 2015 12:05

gerçekten beyaz yapması dışında bende memnun kaldım :)

Yanıtla
avatar
14 Ağustos 2015 14:26

bende beyazlığı dışında memnun kaldım canım bide beyaz yapmasa :)

Yanıtla
avatar
14 Ağustos 2015 20:48

Beyazlığı dışında bende memnunum gerçekten ;)

Yanıtla
avatar
14 Ağustos 2015 23:31

Avene urunleri gercekten guzel ve kullanmayi cok sevdigim urunlerden.

www.elabellaworld.com

Yanıtla
avatar
15 Ağustos 2015 00:54

Iki yıldır Avene ile güneşten korunuyorum ve çok memnunum .

Yanıtla
avatar
17 Ağustos 2015 22:58

gerçekten ürünleri güzel bi marka :)

Yanıtla