21 Nisan 2015 Salı

Real Techniques Core Collection ve Fondöten Fırçası

Selam canlarım

Nasılsınız bakalım?Pazartesi sendromundan sonra durumlar nasıl yeni haftaya alışıldı mı bakalım?Benim bi pazartesi sendromm yok şu sıralar.İşi bırakalı 2 ay oldu ve Kpss ye çalışmaya çalışıyorum şu sıralar.Neyse havalar çk güzel her şey yolunda diyelim.Daha da yolunda gider umarım.Lafı fazla uzatmayalım.Bugün sizlerle herkesin çok iyi bildiği Real Techniques markasının elimde olan fırçaları hakkındaki fikirlerimi paylaşıcam.


Elimde olan Core Collection ve Fondöten fırçası.İndirim döneminde denk getirip alabildiklerim.6 ay gibi bir süredir elimden düşürmüyorum açıkcası.Şimdi tek tek bakalım.



1)Buffing Brush:Likit ürünleri uygulamada biçilmiş kaftan bu fırça.Özellikle fondöten uygulamalarım için elim sıkça bu fırçaya gidiyordu.Ta ki son 1 aya kadar.Son bir aydır nedenini bilmediğim bir şekilde kılları dökülmeye başladı.Bilmediğim bi kullanım hatası mı yaptım bilemiyorum.Siz de böyle bir sorunla karşılaştınız mı?Krem allıklarımı da başarıyla uyguluyor.Fırça izi bırakmıyor.Taklon kılları sayesinde temizliği de kolay.Taklon ne diye sorarsınız yapay bir malzeme yani hayvanlara zarar verilmeden üretilmiş fırçalar bunlar.Fırça yapısı da resimde görüldüğü gibi.


Sık kılları sayesinde ürün derinlere inmiyor ve siz de rahatlıkla ürün uyguluyorsunuz.Ürününüz boşa gitmiyor.Setin içinde en işlevli fırçalardan biri buydu benim için.


2)Contour Brush:Her ne kadar bu fırça kontür işlemleri için uygulanmış olsa da ben göz altlarıma pudra sabitlemek için kullanıyorum.Bu iş için yapılmış sanki.Yumuşacık kılları ile pudra sabitlemek bu fırçayla inanılmaz kolay.Hııı bu arada kontür içinde denedim tabi.Bu görevi de hakkıyla yerine getiriyor.Şöyle ki Bahama Mamayı uyguladığımda genelde kirli bi görüntü oluşur ilk başta.Bu görüntüyü yok etmek için uğraşırım bi süre.Ama bu fırça da hiç böyle bir sorun olmuyor.Anında bronz etkisi.Bu da koleksiyonda işe yarar bulduğum bi fırça.Kılları da resimdeki gibi




3)Pointed Fondation Brush:Valla işlevini çözemediğim saçma sapan bi fırça.Fondöten uygulamak için çok küçük ve ucu çok sivri.Belki göz altı kapatıcısı olarak denenebilir.Bunu da denedim fakat göz altıma süngerle uygulamanın daha doğal bitiş verdiğini düşünüyorum.Yani bu ürünü sadece kapanöası gereken noktalarım olduğu zaman kullanabiliyorum.Kısacası olmasa da olurmuş.


4)Detailer Brush:Detay fırçası olarak geçiyor bu fırçada ama bence yine amaçsız anlamsız bi fırça.Belki bir çok kişi ruj sürmek için kullanıyordur ama ruju nadir kullanan biri olarak bu fırçayı da bu amaç için kullanmıyorum.Ne amaçla kullanıyorsun derseniz göz pınarlarıma aydınlatıcı sürerken kullanıyorum.Çok mu gerekli tabi ki hayır.Bu da olmasa da ourmuş dediğim bi fırça.


Fondöten Fırçası:Bu fırça Core Collection a dahil değil.Gördüğünüz gibi fırçanın yapısı kedi dili şeklinde.Açıkcası aldığımda bi iki denemiş fondöten uygulamalarımda hep Buffing Brush ı kullanmıştım.Fakat mallu Buffing Brush kıl dökmeye başlayınca tekrar bu fırçaya döndüm.Açıkcası hiç fena değil.Tabi Buffing Brush kadar hızlı bir uygulama sağlamıyor ama ürünü güzel şekild yaymanızı sağlıyor.Bu fırçayı da severek kullanıyorum.

Bu arada Buffing Brush hariç diğer fırçalarmda kıl dökme sorunu yaşamadım.Blush Brush ı da almak istiyorum fakat Türkiyedekiler sanki yurt dışındakilere göre daha cılız gibi.Eğer siz de Real Techniques fırçalara sahip olmak isterseniz Gratis,Watsons mağazalarında ve kozmela.com da bulabilirsiniz.

Peki siz hangi Real Techniques fırçalarını kullanıyorsunuz?Önerdiğiniz bi fırça var mı?

Yorumlarınızı bekliyorum.Sevgiyle Kalın :)






PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Real Techniques Core Collection ve Fondöten Fırçası
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.