20 Nisan 2015 Pazartesi

Concealer Karşılaştırması | Loreal,Maybelline,Gosh

Hafta başından herkese Merhaba

Havalar tam bahara uygun giderken üstümde bir miskinlik sormayın.Kolumu kıpırdatacak halim yok.İçimden hiç bir şey yapmak gelmiyor.Üstelik Kpss yaklaşırken bu durum benim açımdan hiç hoş değil.Sizin ruh haliniz nasıl peki bahar aylarında.Neyse efenim bu kadar laftan sonra gelelim bugünkü yazımıza.Elimdeki concealerları tek tek incelemek yerine tek seferde inceleyelim istedim.

Karşılaştırma yapacağımız ürünler Loreal True Match,Maybelline Affinitone,Gosh Click Conceal.


Ten rengim çok açık olduğu için hepsi en açık renkler.İlki ile başlayalım.



1)Loreal True Match:Ambalajı diğer ikisine göre daha sevimli olan bu ürün aplikatör yardımıyla göz altına uygulanıyor.Oldukça sarı alt tonlu bir ürün.Bu yüzden aydınlatma için oldukça başarılı.İlk uygulama yaptığımda morluklarımı daha belirgin yaptığını düşünüp sevmemiştim.Fakat aradan yarım saat kadar bir süre geçtiğinde doğal bir görünüme ulaşıyorsunuz.Ürünün kapatıcılığı hakkında orta yorumu yapabilirim.Concealerlarımı genelde nemli sünger yardımıyla uygulamayı seviyorum.Hem zaten bu ürün pudra bitişli olduğu için bu yöntem fırçaya göre daha başarılı.Daha doğal bir görüntü oluyor.Kalıcılığı da beni tatmin eden bir ürün 7-8 saatlik makyajımda öylece duruyordu.

2)Maybelline Affinitone:Diğer ikisine göre pembe alt tonlu bir ürün.Fotoğrafta da göreceksiniz zaten.Bu da aplikatör yardımıyla uygulanıyor.İçlerinde en uzun süre bu ürünü kullandım.Bittikçe de alıyorum.Yapısı güzel likit yapıda.Morluklarımı da bir nebze gizleyebiliyor ve tenimle de uyum sağlıyor kısa sürede.Kalıcılık konusunda ise True Match e göre biraz daha az.Tabi yapı olarak true match ten bir tık aşağıda.Kapatıcılık konusunda ortaya yakın diyebilirim.

3)Gosh Click'n Conceal:Bu ürün ise arkadan basmalı kalem şeklinde.Fırçayla uygulama yapıyorsunuz.Açıkcası içlerinde en sevmediğim ürün bu.Nedenine gelecek olursak fırçalı bir yapısı olduğundan uygularken fırça gözaltıma acıtma yapıyor.(Benim uygulamamdan kaynaklı ama dikkatsizim bu konularda)Ürün üstelik kapatırken kapağa sağa sola bulaşıyor.Bu yönünü de sevmedim.Kapatıcılık konusunda da en kötü bulduğum yine bu.Fakat göz altında problem olmayan ve uygulamayı dikkatli yapanlar sevecektir.Yine bu da sarı alt tonlu bir ürün olduğundan aydınlatıcı görevi görüyor.




En baştaki True Match,ortadaki Maybelline,en alttaki Gosh.Renkleri açısından da benzerlik ve farklılıklarını fotodan anlayabilirsiniz.Fiyat olarak indirimlerle her birinin fiyatı üç aşağı beş yukarı aynı.Pek bir fark yok.Benim hepsi hakkında izlenimlerim bu şekilde.

                         Peki siz hangisini kullanıyorsunuz ya da kullandınız?Memnun kaldıklarınız?


                                                               Mutlu Haftalar

PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Concealer Karşılaştırması | Loreal,Maybelline,Gosh
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.

3 yorum

Senin yorum
avatar
27 Nisan 2015 13:09

En çok GOSH'un rengini beğenmiştim oysa ki, sen de beğenmemişsin :(
Daha iyilerini bulana kadar arayışa devam değil mi :)

Yanıtla
avatar
27 Nisan 2015 14:14

rengi güzel ama yapısı diğerlerine göre daha kuru ve uygulaması zor yani benimle anlaşamadı :)

Yanıtla
avatar
27 Nisan 2015 14:15

rengi güzel fakat diğerlerine göre yapısı daha kuru ve uygulaması zor yani benimle anlaşamadı :)

Yanıtla