24 Mart 2015 Salı

Soğuklarda Korunun:Avene Cold Cream

Merhaba kızlarrr

Bahar geldi mi gelmedi mi daha tam anlayamadık.Çünkü kimi yerlerde kar tatilleri olurken,İzmir de ise yağışlar devam ediyor.Anlayacağınız hava bir öyle bir böyleyken cildimiz de bu durumdan etkileniyor.Bu gün sizlere soğuklarda dudaklarım için kullandığım ürünü tanıtıcam.



Avene markasını duymayan yoktur diye düşünüyorum.Bir kaç ay önce dermokozmetik sitelerden birinde indirim varken topluca bi Avene alışverişi yapmıştım.Eğer neler aldığımı merak ediyorsanız tıklayın efendim.Neyse o sepette bu üründe vardı.İlk zamanlar kullanmamıştım fakat 1 ay önce falan açıp kullanmaya başladım.


Malum bu kış biraz sert geçmişti.Böyle olunca cildimizde özel bir bakım istiyor.Bunlardan ayrı bir bakım isteyen de dudaklar tabi.Benim yaz kış sürekli dudaklarım kurur,çatlar.O yüzden hep elimde lip balmlarla gezer,gün içinde bir kaç kez sürerim.Avene i de bir süredir kullanıyorum.Gördüğünüz gibi stick formda bir ürün.Kolayca uygulanabiliyor.Yalnız yapısı nivea vb. ürünlere göre biraz daha yoğun ve koyu kıvamda.Renk vermiyor dudaklara ama bakım olarak benden sınıfı geçti.Fakat nivea vb ürünlere göre  "Aman tanrım muhteşem bir ürün de dedirtmedi".Fakat o kuru yapıyı yarım saat gibi bir sürede önleyebiliyor.Makyajdan önce de dudaklarımı nemlendirmek için kullanıyorum.

Ama yine de favori ürünüm şurada bahsettiğim nivea.Sizin severek kullandığınız önerebilceğiniz lip balm hangisi?

En son peki siz bu ürünü kullandınız mı?

Hoşçakalın




PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Soğuklarda Korunun:Avene Cold Cream
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.