12 Şubat 2015 Perşembe

Soğuklarda Cildinizi Koruyun:Nivea Repair&Care El Kremi

Merhaba sevgilli takipçilerim

Nasılsınız?Bu dondurucu soğuklarda durumlar nedir?Uzun süredir yazı yazmıyordum.Bunun nedeni canımın biraz sıkkın olmasıydı.Malum bir atama dönemini geride bıraktık ve ne yazık ki atanamadım.Hem de önümde 40 kişi gibi az bi miktar kişi kalmıştı.Onun moral bozukluğu,soğuk algınlığı falan derken uzun zaman oldu yazı girmeyeli.Kendimi toparlamışken kaptım bilgisayarı ve sizlere bu soğuklarda iyi gelebilecek bir ürün tavsiye edeceğim.



İnsanı donduran bu soğuklarda bir çoğumuzun elleri çatlayıp yara oluyor.Bunu en aza indirgemek için ellerimize daha yoğun bakımlar uygulamalıyız.Benim son zamanlarda keşfettiğim elleri yumuşacık yapan bir krem.Yapısı oldukça yoğun.Mercimek tanesi kadar bir ürünü elinize sürdüğünüzde anında elinizin etrafında koruyucu bir tabaka oluştuğunu hissediyorsunuz.Elinizi anında yumuşacık yapıyor.


İçinde gliserin olduğu için oldukça yoğun bir kıvamda ve derin anlamda bakım sağlıyor.Soğuk günlerde adeta kurtarıcınız diyebilirim.Zaten çantaya atıp çıkmalık bir ürün.


Ürünün arkasında yazılı olanlar da bu şekilde.Bu soğuk günlerde tavsiye edebileceğim güzel bir ürün.

Peki siz bu ürünü denediniz mi,fikirleriniz nedir?Şans vermeyi düşünüyor musunuz?

Bir sonraki yazıya kadar kendinize iyi bakn :)



PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Soğuklarda Cildinizi Koruyun:Nivea Repair&Care El Kremi
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.

2 yorum

Senin yorum
avatar
21 Şubat 2015 21:15

Benim denemediğim bir ürün. Bir şans verilebilir bence :)) Bloğunu takibe aldım. Bana da uğrarsn çok sevinirim. :)) www.makyajdunyam.com

Yanıtla
avatar
23 Şubat 2015 11:33

kesinlikle şans verilmeli:) bloğuna hemen bakıyorum

Yanıtla