28 Şubat 2015 Cumartesi

Kaiken-Jean Cristophe Grangé

Hafta sonunun ilk gününden merhabalar hepinizee

Tembel bir haftasonu olsun diyerek yazıma başlıyorum ve size bugün okuduğum bir kitaptan bahsedeceğim.Jean Cristophe Grangé i duymayan var mıdır bilmiyorum.Duymayan varsa da hemen bu yazarın bir kitabını alıp okumaya başlayın derim ben.Çünkü elinizden düşüremeyeceksiniz adım gibi eminim.Son 3-4 senedir favori yazarlarımdan biridir.Her aldığım kitapta biraz daha fazla şaşırıyorum.Çünkü adamın hayal gücü ve kurgusu özellikle de gazeteci olmasından dolayı sanırım araştırma yeteneği o kadar fazla ki.Her kitabında işlediği konuyu derinlemesine inceleyip bilgi sahibi oluyor.Bu arada yazdığı kitaplar gerilim-macera tarzında ki.Ben bayılırımmmm.

Neyse efendim yazarımızı bu kadar övdükten sonra kısaca kitaptan söz edelim.Hafta sonuna uygun bir inceleme oldu bence:) Kitap önerisi isteyenlere duyurulur.




Kitabımızın ana karakteri Passan adında bir polistir.Fransa da yaşamaktadır ve aşırı bir şekilde Japon kültürüne hayrandır.İşi gereği Japonya da geçirdiği günlerde Naoko adında biriyle tanışır.Onun eşsiz güzelliğine hayran olur.Evlenirler ve iki çocukları olur.Naoko ise ülkesinin kültürünü konuşmayı sevmeyen Passan ın bu takıntısını aşırı bulan biridir.
Kitap klasik Grangé tarzı olarak çözülmesi gereken bir cinayet üzerinden ilerler.Tabi ki bu konuyla ilgilenen hatta bunu çözmeyi takıntı haline getiren Passan'dır.Şehirde ard ardına gerçekleşen bu cinayetleri acaba Passan çözebildi mi?
Bir de bu cinayetin ardından Passan'ın evliliğiyle ilgili bir takım sırları da çözmesi gerekecek.Kitabın bu bölümünde ayrıca şaşıracaksınız.Eğer şimdiden merak ettiyseniz kitabı alın ve bir solukta okumaya hazırlanın derim.

Kitabı siz okudunuz mu?Kitap ve yazar hakkındaki görüşleriniz nedir?

Mutlu Haftasonları:)



PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Kaiken-Jean Cristophe Grangé
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.

1 yorum:

Senin yorum
avatar
1 Mart 2015 22:47

Tatlimmm sevgili arkadasim derin ile birlikte 8 Mart icin blog uzerinden bir etkinlik duzenledik.Adi blog kesfi,amaci yeni bloggerlari takip etmek :)) Seni ve bu yaziyi okuyan herkesi davet ediyorum :)
http://izmirleydisi.blogspot.com.tr/2015/03/8-mart-blogger-bulusmas-8-march.html?showComment=1425242338879#c5784919680860620048

Yanıtla