11 Aralık 2014 Perşembe

Rimmel London Wake Me Up Fondöten

Selam tatlışlar bugün de bir inceleme yazısıyla karşınızdayım.Gerçi duymayan kalmamıştır sanırım bu fondöteni ama bir de ben yazayım.Belki hala haberi olmayan varsa benim bu yazımla haberdar olur.Biliyorsunuz Rimmel London markası sadece Watsonslarda bulunuyor.



Bu fondöten de gelir gelmez bir hışım kendimi Watsons a attım.Tabi ne mümkün bol bol bulmak.Olduğu gibi stand bitmişti.Neyse bende deli gibi istiyorum ya bu fondöteni bile bile tenime uymayan rengini aldım.Neyse ki çok fazla değil sadece 1 toncuk koyu geliyor:D


Ürünün ambalajı gördüğünüz gibi şık bir tasarıma sahip.30 ml lik cam şişede hem de pompalı bir ürün.Ürünü hem görebilmek hem de pompalı olması benim artı bir puan.Pompalı olması hem steril hem de istediğimiz kadar ürün almamızı sağlıyor.


Real Technique Buffing Brush ile çok güzel doğal bir sonuç elde edebiliyorsunuz.Fakat sünger ve el uygulaması ile de güzel sonuçlar alınabiliyor.Yapısı ince fondötenlerden ve günlük ihtiyacını karşılayacak şekilde orta kapatılıcıkta.Ayrıca içeriğinde 15 spf bulunuyor.Bence sonbahar ve kış ayları için yeterli diye düşünüyorum.


Ürünü bir miktar elimin üstüne aldım ve parmaklarımla elimin üstüne yaydım.


Fotoğraftan anlaşılacağı gibi ürün cildime koyu bile bile aldım sır deneyeyim diye:D Yaz aylarında biraz daha iyiydi hafif bronzlaştığım için ama yine de sorun etmiyorum.Çünkü bütünlük sağlaması açısından ürünü boynuma da dağıtıyorum.Ürünün içinde hafif ışıltılı yansımalar var.Bu ışıltılar cildinizin sağlıklı görünmesini sağlıyor.Elimde de bu ışıltıyı biraz yansıtmaya çalıştım.Ama malum havalar bu ara kapalı.

Ürünü severek kullanıyorum.Kuru ciltlerin bile kullanabileceği bir ürün.Çünkü gün içind kesinlikle kuruma yapmıyor.Yüzde kalması da 6-7 saat gibi bir süre diyebiliriz.Kısacası fiyatına göre performans olarak oldukça iyi bir ürün.Denemeye değer diye düşünüyorum.

Eee siz bu ürünü denediniz mi?Olumlu ya da olumlu görüşlerinizi lütfen alttaki yorum kutucuğuna bırakmayı unutmayın.Bir sonraki yazımda görüşünceye dek

HOŞÇAKALIN:)



PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Rimmel London Wake Me Up Fondöten
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.