1 Aralık 2014 Pazartesi

Nivea Lip Balm Vanilla & Macadamia

Merhaba Güzellikler

  Haftanın ilk gününden merhaba:) Umarım herkes için sendromsuz bir pazartesi olsun.Buraya yazmayı çok özledim.Yazamamın nedeni işimden dolayı ne yazık ki.Sabah erken çıktığımdan ve eve geri döndüğümde gün ışığını kaçırdığımdan fotoğraf çekemiyorum.Fotoğraf çekemeyince yazılarım birikiyor.Neyse ki dün birkaç ürünle alakalı fotoğraf çekebildim.Sonunda yazı yazabilicemm:)


Kısa bir yazıyla giriş yapıcam.Bugünkü konuğumuz geçen ay Türkiye'ye gelen Nivea'nın lip balmı.Gelir gelmez aldım.Tercihimi vanilyalı olandan yana kullandım.Bunun dışında 2 çeşidi daha var sanırım.
 Gelelim bu ürünle ilgili yorumlarıma.Ürün bana göre kesinlikle şans verilmesi gerekenlerden.Kokusu kesinlikle muazzam tam parmaklayıp yemelik.


Gördüğünüz üzere klasik vanilyalı ürünler gibi bu üründe beyaz.Dudağa sürüldüğünde renk vermiyor.Sadece parlaklık veren bi ürün.Çok başarılı buldum.Bir aydır kullanıyorum.Günde 2-3 kez uyguluyorum ve bu bir ay boyunca dudaklarımda kuruma,çatlama,kabuklanma gibi sorunlar yaşamadım.Kokusu ve işlev olarak benden sınıfı geçti.

Tek dezavantaj olarak düşünülebilecek yanı ürünü parmaklarınızla uygulamanız gerekiyor.Gerçi bu benim için o kadar sorun değil ama bazıları bu durumdan hoşlanmıyor.Aslında bakacak olursak steril olmayabilir ama ben bunu göz ardı ediyorum.Tekrar alacağım bir ürün aldığım günden beri kullanıyorum.

Eee siz bu lip balmları denediniz mi?Şans vermeyi düşünüyor musunuz?

Bir sonraki yazıya kadar

HOŞÇAKALIN


PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Nivea Lip Balm Vanilla & Macadamia
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.