14 Aralık 2014 Pazar

Bitenler #4

Merhaba canlarımmm

  Hepinize mutlu pazarlarrr.Umarım haftanın son günü stresten uzak,ertesi gününüzü düşündürmeyecek kadar tatlı yoğunluklarla veya tam arzu ettiğiniz bir miskinlikle geçer.Benimki muhtemelen ikisinin ortasında geçecek.Neysee lafı fazla uzatmadan 1 1aylık bir sürede neler bitirebilmişim bakalım ve ben de kısa kısa fikrimi paylaşayım sizlerle:)


Gördüğünüz gibi fazla ürün bitiremiyorum.Hele hele renkli kozmetik adına bu daha da az.Her gün neredeyse kullanmama rağmen renkli kozmetiklerim bitmiyor:)



Parça parça inceleyelim bitirdiklerimi.

1)Benri Aseton:Koyu renkli asetonlar için olan bu Benri asetonu severek kullandım.Kırmızı renk ojelerimi sorunsuzca temizliyor.Tek küçük sorunu silerken parmaklarıma ojenin rengi parmaklarıma bulaşıyor.Açık renkli ojelerde böyle bi sorun yok,bu sorun koyu renk ojeler için geçerli.Lafın kısası tekrar alabileceğim bir ürün.Performansı benden sınıfı geçti.

2)Cettua Burun Bandı:Severek kullandığım burun bandı.Fiyatı da oldukça uygun.İçinden 6 adet çıkıyor.Haftada 1 kez uyguluyorum.Tabi ki siyah noktalarımı köten temizlemiyor.Fakat en azından haftaiçinde oluşan veya oluşabilecek olan siyah noktalarımı temizliyor.En azında siyah noktalarım tamamen geçmese de çoğalmasını önlüyorum.Tekrar tekrar alacağım indirim dönemlerinde depo edeceğim ürün kendileri.

3)La Roche Posay Effaclar Yüz Yıkama Jeli:Severek kullandığım bir üründü kendisi.Bitirdiğim 2. tüp.Fakat bitince yenisini almadım.Çünkü cilt bakım rutinimde yeni ürünlerle devam etmek,farklı ürünler keşfetmek istediğimden şimdi Avene ile devam ediyorum.Eğer bu jelle ilgili yazımı okumak isterseniz cilt bakım rutinimde yazmıştım.Lütfen tıklayınız.

4)Apaks Hidrofil Pamuk:Bim den epeyce uygun fiyata aldığım.2-3 ay gibi bir sürede bitirebildim.Yapısı hoşuma gitti.Genellikle tonik uygularken bu pamukla uyguluyorum.Hatta tekrardan aldım.Çünkü oldukça memnun kaldım.


5)Listerine Total Care Ağız Bakım Suyu:6 etkili bu ürünü çok çok severek kullandım.Verdiği nane ferahlığı çok çok hoşuma gitti.Açıkcası gerçekten işe yaradığını da düşünüyorum.Tekrar tekrar alacağım.Fakat gittiğimde bundan bulamadığımdan ve değişiklik olsun diye Colgate ağız bakım suyunu aldım.Fakat açıkcası Listerine nin bi tık daha önde olduğunu düşünüyorum.(Şahsi fikrimdir aksini düşünenler tabii ki de olabilir)

6)Nivea Sütlü ve Ballı Lip Balm:Çok çokk aşırı aşırısı severek kullanıyorum.Gerek kokusu gerek işleviyle benden sınıfı geçti.Zaten daha önceki bitenler yazımda da bahsetmiştim.Okumak isterseniz buraya tık tık lütfen

7)Loreal Gel Eyeliner:Gelelim bitirdiğim son ürüne.Resmen aşık olduğum,arkadaşlarım tarafından da sıkça sorulan bir ürün.Bu eyelinerı geçen bayramda almıştım.Tabiki hergün sürmedim fakat 1 yılı aştı bunu alalı.Kuruma gibi bi sıkıntıyla karşılaşmadım.İndirim zamanında depolayıp Mayeblline ile kıyaslama yazısı yazmayı düşünüyorum.


Evett benim bitirdiklerim bu şekildeydi.Siz neler bitirebildiniz?Peki bunlardan kullandıklarınız oldu mu?

Bir sonraki yazıya kadar HOŞÇAKALIN:)

X.O.X.O


PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Bitenler #4
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.