1 Kasım 2014 Cumartesi

Maybelline Color Tattoo-On and On Bronze

Selamlar efendimmm

Bugünm ne kadar güzel bir gün:)Tekrar sizlerleyim ve bugünkü konuğumuz Maybelline Color Tattoolar dan On and On Bronze.




Bu benim ilk krem allığım ve iyi ki almışım diyorum.Hatta kendisini geç keşfettiğim için kendime kızıyorum.Bu farı geçen bayram indiriminde almıştım sanırım ve kullandığımdan beri çok memnun kaldığım bi ürün.




Bu ürün günü kurtarmalık diyebiliriz.Aceleniz varsa evden hemen çıkmanız gerekiyorsa bu ürünü parmaklarınla göz kapağına uygula,bi karıştırma fırçasıyla gözün katlanma yerine gölge var.Bolca rimel sür.Tatatatammm işte göz makyajınız bitti bile.Gerçekten çok pratik bir ürün.


Gördüğünüz gibi kremsi yapıda bir ürün.Parmaklarla kullanımı oldukça rahat.İsterseniz hafif koyu göz makyajları için far bazı gibi de kullanabilirsiniz.Gramaj olarak da azımsanacak bir miktar değil.Cam kavanozda.Tek sorunu bu tarz ürünlerin belli bir zaman sonra kuruması.Kuruması dışında ömürlük bir ürün diyebiliriz.


Fotoğrafta da gözüktüğü gibi bronz yansımalara,ışıltılara sahip sıcak alt tonlu kahve bir far.Biraz sağlıklı,canlı gözükmek için tek başına kullanabilirsiniz.Sonbahara da oldukça uygun olduğunu düşünüyorum.Color Tattoo lara aşık oldum resmen.Tekrar bir indirimle farklı renklerini de almayı planlıyorum.


Peki siz Color Tattoo lardan kullandınız mı?Favoriniz hangisi?Bir diğer alışverişimde yol gösterici olsun:)

Bir sonraki yazıma kadar

Hoşçakalın



PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Maybelline Color Tattoo-On and On Bronze
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.

1 yorum:

Senin yorum
avatar
3 Kasım 2014 15:21

Merhaba ,soslubademin blogerler kaynaşşın etkinliğinden geliyorum.
Sitenizi takibe aldım banada beklerim.
Bloğumun ilk çekilişinide başlattım ,sizide davet ediyorum.
Sevgiler

http://hobium.blogspot.com.tr/2014/10/hobium-blog-cekilisi-basladhaydi-sende.html

Yanıtla