13 Kasım 2014 Perşembe

Bitenler #3

Günaydın sevgili okurlarım

Nasılsınız,hayat nasıl gidiyor?Bana soracak olursanız yoğun ve yorucu.Çocuklardan şifayı aldım ve hasta bir şekilde sesim çıkmayarak ders anlatmaya çalışıyorum.Neyse günler bu şekilde akıp gidiyor,haftanınn dördüncü gününe geldik bile.

Gelelim bugünkü yazıma.Sizlerle beraber bitimi bu aya denk gelen ürünlerimi yakndan inceleyelim.Bakalım hangilerini sevdim,hangilerini sevmedim.Acaba tekrar alır mıyım?


Bu ay bitirebildiklerim bunlar,bence iyi bir iş çıkarmışım siz ne dersiniz?
Öncelikle cilt bakım ürünleriyle başlayalım.


1)La Roche Posay Effaclar Duo:Severek kullandığım su bazlı olan günde 1 kullanımla yaklaşık 5 ay kullandığım bir nemlendiriydi.Cilt bakm rutinimde yazmıştım.Okumak isterseniz sizi şöyle alalım.Bu arada bu nemlendirici yerine Avene in nemlendiricisini aldım bile.En kısa zamanda yorumlarım blogda olacak.

2)Sebamed Göz Kremi:Severek kullandığım günlük ihtiyacımı karşılayan göz kremiydi.Cilt bakım rutinimde bahsetmiştim.Bunun yerine Alterra nın göz kremini almıştım ve kullanmaya başladım bile.

3)La Roche Posay Effaclar K:Bu ürün çöpe gidenlerden.Nedenine gelecek olursam,üniversite yıllarımın başında siyah noktalarımından şikayet ederek doktora gittim ve onun tavsiyesiyle aldım.Yararlı olup olmadığını hatıralmıyorum ama çok kötü bir kokusu olduğunu hatırlıyorum.Soracak olursanız siyah noktalarla başım hala dertte.Tekrar alacağım bir ürün değil.Zaten senelerdir bi köşede duruyormuş.

4)LaRoche Posay Effaclar Tonik:Memnun kaldığım yine cilt bakım rutinimde yazdığım bir ürün.Kısaca anlatacak olursak bu ürünle cildi sildikten sonra cildimin nefes aldığını,temizlendiğini hissediyordum.Fakat bu ürünün yerine de Avene den bir tonik alıp kullanmaya başladım ve şu an için memnunum.

5)Nivea Pure&Natural Temizleme Sütü:Aloe vera ve argan yağı içeren temizleme sütüydü.Ben bu ürünü makyajımı çıkarmak için kullanıyordum.Güzel bir ürün olduğunu düşünüyorum.Cildimi sildikten sonra yumuşak bir his bırakıyordu ama tekrar almam sanırım.Çünkü başka ürünler denemek istiyorum.

6)Watsons Maskeler:Daha öncede başka çeşitlerini kullanmıştım.Bu iki çeşidinden de memnun kaldım.Limonluydu sanırım bir tanesi.Maskeyi uyguladıktan sonra cildim sanki nefes aldı gibiydi.Memnunum bu tek kullanımlık maskelerden.Üstelik fiyatları da oldukça uygun.Bir de tek kullanımlık ama ben bir tanesini 2 seferde bitiriyorum.


7)Avon Care Cocoa Butter El kremi:Çok ama çok severek kullandığım  bir el kremiydi.Kokusu müthiş.Elinize sürdükten sonra ellerinizi yemek istiyosunuz :D Bir de ellerimi yıkasam da hafif hafif kokusunu hissedebiliyorum.Kesinlikle tekrar alacağım bir ürün.Ama çevremde Avon satan bir vatandaş yok.Üstelik elleri iyi nemlendiren bir krem.Çikolatayı sevmeyen yoktur heralde sırf kokusu için bile tavsiye ediyorum.

8)Syoss Saç Kremi:Sıradan saç kremlerinden pek bir farkını görmedim.Benden başka kullanan yok zaten.Uzunca bir süredir bitirmeye uğraşıyordum.Nihayet mutlu son fakat bir şişe daha var.Çok büyük bi miktar 750 ml.Zaten elimdeki şişe bitsin bir daha saç kremi alacağımı düşünmüyorum.Çünkü saçımı söndürüyolar.Bu saç kreminin tek artısı içinde silikon olmaması.

9)Avon Far Away Bella:Çok ama çok sevdiğim bir kokuydu.Sonbahara çok çok uygun bir koku.Hafif çiçeksi,meyvemsi ve hafif baharat kokularından oluşuyor.Kokuyu çk sevdim fakat kalıcılıktan sınıfı geçemedi.Tekrar tabiki de alırım ama dediğim gibi bir temsilci bulmam gerekio önce:D

10)Fa 72h Roll-on:Günlük kullandığım roll-onum.Normalde çok terleyen biri olarak bunu sürdükten sonra terleme problemim minimuma indi.Başka bir şişe kullanmaya başladım bile.Fakat artık kullandığım ürünlere özellikle cildime temas eden ürünlere dikkat etmeye karar verdim.Biraz daha masum olan bir roll-on aldım bile.



11)Loreal Volume Milllion Lashes:Sonunda renkli kozmetik adına bi şeyler bitirebildim.Resmen aşık olduğum bir maskaraydı.Extra siyahını aldım bile yorumları blogda en kısa sürede yazıcam inşallah.

12)Maybelline Affinitone Concealer:Kullanıpta sevmeyen yoktur heralde bu concealerı.Kaçıncı tüpü bitirdiğimi ben bile bilmiyorum.Drugstore ürünü olarak bu concealer favorim diyebilirim.

13)Rimmel London Stay Matte Fondöten:Tenimle tamamen uyum sağlayan mat bitişli bi fondötendi.Bu ürünü sürdükten sonra pudraya ihtiyacınız olmuyor.Ayrıca çok açık tenli biri olduğum için tenime uygun ürünleri kolay kolay bulamıyorum.Bu ürün tenimle uyum sağlayan ender fondötenlerdendi.Tek hoşlanmadığım yanı tüplü olması ve içindeki ürünü göremiyor olmak.

AYYY yaz yaz bitmedi valla sonuna kadar okuduysanız sabırlısınız demektir.Benim bu ay bitirebildiklerim bu kadardı.

Peki siz neler bitirdiniz ya da bu ürünlerden kullandığınız var mı?

Bir sonraki yazıya kadar Hoşçakalın:)



PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Bitenler #3
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.

1 yorum:

Senin yorum
avatar
18 Kasım 2014 19:03

Syoss'un şampuanını kullanıyorum ben memnun kaldım bir çok şampuan kullanmış biri olarak.Ama kimse memnun değil nedense :)
Bu arada takipteyim bana da beklerim...
http://modadusleri.blogspot.com.tr/

Yanıtla