22 Temmuz 2014 Salı

Merhabaaa :)



          Merhabalar
    Hayatıma renkli,değişik bir hava katmak hem de sevdiğim şeyleri paylaşmak adına sonunda bende bir blog açtım.Bir senelik uzun soluklu ve yorucu bir sınava hazırlanmak hayliyle baya yıprattı beni.Eğlenceli bir dünyaya adım atmak için bugün karar verdim bende.Ne kadar sürer ne zamana kadar yayın yaparım hiç bir fikrim yok:) Sadece biraz renkli,farklı bir akış olsun diye başladım:)
    Uzunca bir süredir kozmetik,moda bloglarını yakından takip ediyordum zaten ve sonunda bende bir tane blog açmalıyım dedim.Tam bir makyaj hastasıyım ve naçizane deneyimlediğim ürünler hakkında tamamen kişisel olan görüşlerimi bu sayfada paylaşacağım.


                                                                 SEVGİLERLE

PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Merhabaaa :)
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.