30 Temmuz 2014 Çarşamba

Max Factor Kohl Pencil İncelemesi

   Merhabalar
 Gününüz aydın ve güzel bir gün olsun.Bugün sizlere çok severek kullandığım ve hayatımın siyah göz kalemi diyebileceğim bir göz kalemini tanıtacağım:)


Aldığım günden beri severek kullanıyorum.Renk olarak tam istediğim gibi tam bir siyah.



İstediğim zaman rahatlıkla eyeliner gibi kullanabiliyorum ve bütün gün akma problemi yaşamadan günü kurtarabiliyorum.Fakat göz içime sürdüğümde aynı şeyi söyleyemeyeceğim.Kalemle ilgili bir problem olduğunu düşünmüyorum.Çünkü göz içime hangi kalemi sürersem süreyim yarım saat sonra kenarlardan akma yapıyor.Neyse bu benim göz yapımla alakalı sanırım :D


Gördüğünüz gibi tek sürümde elde edilen renk bu ve kalemin ucu da oldukça yumuşak ve kaliteli bir ürün. Makyaja yeni başlayanlar içinde rahat bir uygulamasının olacağını düşünüyorum.Dediğim gibi hayatımın göz kalemi diyebilirim ve bittiğinde kesinlikle alacağım bir ürün.Peki siz bu ürünü denediniz mi ve görüşleriniz nelerdir?

Sevgilerle




PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Max Factor Kohl Pencil İncelemesi
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.