26 Temmuz 2014 Cumartesi

Gratis Bayram Alışverişi


    Günaydın
  Malum günlerdir beklenen Gratis indirimi ayın 23 ünde başladı.Daha bu indirimden haberi olmayanlar için indirimler ayın 27 sine kadar devam edecek.
  Bayramın yaklaşması ile beraber klasik bayram temizlikleri başladı.Tabiii bende anneme yardım ettim ve temizliğin sonunda dün nihayet kendimi bir Gratis e attım.Bu müthiş indirim kaçar mı!!Gerçi Wet'n Wild paletleri için büyük bir iştahla gitmiştim fakat ne yazık ki gittiğim mağazada yokmuş :( Neyse bunun dışında gayet güzel bi alışveriş oldu.Bakalım ben bu indirimden neler almışım :)



Bu alışverişte beni en mutlu eden tabiki de The Balm ın Meet Matte paleti oldu :) Daha bu indirimden faydalanmamış olanlar için fikir olsun isterseniz ürünlerin fiyatlarına bi bakalım.

The Balm Meet Matte Paleti: 46.25 tl
Maybelline Gel Eyeliner: 12.75 tl
Garnier 3ü1 arada: 7.9 tl
Benri Aseton: 2.05 tl
QPC Bigudi: 5 tl
Eklips Kapatıcı Fırçası: 3.5 tl
Eklips Fondöten Fırçası: 4 tl
Eklips Far Fırçası: 2.95 tl
Listerine: 2.5 tl

Benim bayram alışverişim bu şekildeydi.Siz bu indirimden neler aldınız?Mutlu kalın.

X.O.X.O


PAYLAŞ

Benzer Yazılar

Gratis Bayram Alışverişi
4/ 5
Oleh
>

Cep telefonunda yorumları görebilmek için telefonu yan çevirmeyi unutmayın :))

E-Posta Aboneliği

Yeni yazılarımdan hemen haberdar olmak için ücretsiz e-posta abonesi olun.